  • Data: 2009-01-11 13:28:28
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brawo, ja caly czas uwazam, ze nie kazdy tu musi na sieciach sie znac, a
    > walkowanie w kolko co jest lepsze, w kontekscie co jest lepsze dla kogo jest
    > bez sensu. Bo np. Ghostowi starcza WIFI, a to podobno badziew, do tego da
    > sie dosc skutecznie zabezpieczyc, wiec juz sam nie wiem...

    No i wlasnie o to chodzi. Zadne rozwiazanie nie jest idealne, gdyby bylo
    to by wyparlo wszystkie inne. Mozna powiedziec jakie rozwiazanie jest
    dobre dla konkretnego przypadku. Akurat sieci domowe wbrew twierdzeniom
    niektorych tu piszacych osob wcale nie wymagaja gigantycznych transferow
    - po prostu przy prawidlwo dobranych rozwiazaniach nigdzie nie pojawia
    sie koniecznosc transferowania gigabajtow danych. A wtedy znika
    podstawowa zaleta kabla - wieksza szybkosc. Opisywane problemy ze
    stabilnoscia polaczenia tez wynikaja z tego, ze uzytkownik nie majac
    pojecia o sprzecie idzie, kupuje to co mu wcisnie sprzedawca, potem to
    podlacza i zaskoczenie... nie dziala jak nalezy. Zapewne wystarczyloby
    zmienic w AP antenke np. na panel o zysku 15dBi i juz by hulalo jak
    nalezy, no ale latwiej zapewne popisac sie swoja wiedza i napisac, ze
    WiFi to badziew. Z podkresleniem na mocna argumentacje popierajaca teze,
    ze to badziew.