  • Data: 2009-01-11 15:34:15
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote in message
    news:gkd2vi$frr$1@nemesis.news.neostrada.pl..

    Nie chce mi się polemizować. Każda płyta główna ma gigabitowy ethernet albo
    dwa. Switch kosztuje 700zł. Kable są te same więc czemu nie kupić
    gigabitowego switcha?
    Robiłeś kiedyś kopiowanie dysku na inny komputer przez setkę? Osiwieć można.
    Po giga etherneci idzie prawie jak z dysku na dysk, a czasem trzeba windows
    przeinstalować, opróżniając twardziela lokalnego, trzeba wyzerować sektory
    żeby sprawdzić i podmienić ewentualne bad sektory, postawić windę i
    przywrócić dane lokalne.
    Po to właśnie jest giga ethernet. W tym czasie można oglądać coś na 2 innych
    telewizorach na popcornach.
    Zysk z centralnego serwera jest znaczny. Na lokalnych komputerach nie
    potrzebujesz redundancji dysków, jak padnie to trudno. Wsadzasz w te
    komputery 250 gigowe dyski, jakieś najtańsze byle się zmieścił system i
    programy wymagające instalacji lokalnej. Resztę na serwer. Ja mam wielką
    filmotekę cyfrową od filmów zgranych z analogowej kamery Hi-8, przez zgrywki
    filmów w DV-AVI - pliki po 16GB bez kompresowania, zdjęć mam ze 40 tysiecy
    z czego z budowy domu i tych "termowizyjnych" razem z 10.000 .
    Gdzieś to trzeba trzymać w bezpieczny sposób