  • Data: 2009-01-13 10:16:01
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze byc bez limitow, tyle ze jest pare stowek drozej.
    > BTW Satelita ma jedna powazan wade - opznienia. VoIP-a na tym nie
    > pouzywasz :-( Niektorych aplikacji tez nie. Mialem kiedys problem z
    > TCOMM-em na laczu satelitarnym - dzialalo jak kierunkowskaz.

    ja za 1mega płace 190 PLN, a limity zaczynają się już po 1,4 giga pobranych
    danych (prędkość spada o połowę) a po 5 GB mam juz 64 kbps :-(
    za bezlimitowe łącze pewnie trzeba płacić cos około tysiąca pln :-(
    ale jak się nie ma co się lubi, to sie lubi, to się lubi co sie ma :-))
    przynajmniej jest jakis net w środku puszczy :-))
    ale... za niedługo będzie większa konkurencja, to zmienią się ceny i
    limity... mam nadzieję

    --
    pozdrawiam
    robert