  • Data: 2009-01-13 19:33:04
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:

    > a ja napisalem ze ktos mi robil pomiary i nagle cos przestalo dzialac?
    > to Ghost napisal ze WiFi zachowuje sie w sposob deterministyczny z czym sie
    > nie zgadzam, bo ten sam AP w roznych miejscach bedzie sie zachowywac roznie
    > w zaleznosci od otoczenia.
    > na wolnej przestrzeni jego dzialanie moze byc przewidywalne ale nie w
    > roznych pomieszczeniach.

    Ilestam watkow temu napisalem, ze zeby WiFi dzialalo to trzeba dobrac
    rozwiazanie pod zastana sytuacje. Juz to raz napisalem, ale powtorze.
    Jesli ktos kupuje sobie tani AP z wbudowana antenka i mysli, ze mu to w
    kazdej sytuacji zadziala to potem wlasnie rodza sie takie opinie. A
    wystarczy pozyczyc AP, wziasc zwykla antenke 5dBi, jakis dobry panel
    14-15dBi, lapa, przejsc sie po domu i sobie ustawic polozenie anteny,
    tak, zeby pokrywala miejsca gdzie bedziemy pracowac. Wtedy musi na 100%
    zadzialac. Ale zamiast zrozumiec ten prosty fakt, to kwitujesz wszystko
    stwierdzeniem jakie to masz niesamowite doswiadczenie.

    > proponuje czytac ze zrozumieniem na przyszlosc :)

    No wlasnie ci to proponuje. Bo jak widze juz nawet nie wiesz kto co napisal.

    > ooo prawie mi sie glupio zrobilo?
    > z kim rozmawiam jasnie panie?
    > bo poki co widze dwoch, jeden teoretyk drogi co to za bardzo tekstu pisanego
    > nie rozumie.
    > w takim towarzystwie za glupio sie nie czuje :)

    Tylko, ze nam, tym teoretykom, wszystko dziala doskonale. A najwyrazniej
    praktykom takim jak ty nie dziala. Z tego wniosek, ze warto troche
    teorii liznac, bo od biegania z wiertarka po dachach wiedzy sie nie nabywa.

    > ale czym sie mam podzielic?
    > ja was edukowac nie bede bo mi nikt za to nie placi, glupoty mozecie sobie
    > pisac i w swoje tezy wierzyc. wasza sprawa, ja polecam nabyc troche
    > doswiadczenia w temacie na ktory sie wypowiadacie to nie bedziecie sie
    > osmieszac:)

    Ciekawe kto sie osmiesza, ktos kto stara sie wytlumaczyc to i owo w
    oparciu o fakty, czy ktos kto mowi, ze cos jest be bo jest, a dlaczego
    jest to nie powie, bo mu za to nie placa.