  • Data: 2009-01-13 19:23:31
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:

    > wiesz ale to troche nie ta liga sprzetu :)

    Aha, to na poczatku twierdzisz, ze WiFi ogolnie jest do kitu, ale jak
    ktos ci podaje przyklad dzialajacego rozwiazania to okazuje sie, ze sie
    da, tylko lepszy sprzet potrzebny?

    > pozatym pewnie troszke inne zarzadzanie, przez kontroler a nie kazdy AP
    > konfigurowany oddzielnie z IOSem ?
    > na takim sprzecie w biurze mozna naprawde fajne rzeczy robic, ale nie ma co
    > porownywac do jednego AP SOHO w domu.

    Co mozna takiego robic na tym sprzecie czego nie mozna na domowym
    ruterku, opartym o jakiegos linuxa?

    > pozatym w biurze masz raczej gesciej pokryte powierzchnie sygnalem z AP, w
    > wiekszosci Open Space i sciany to regips z welna mineralna w srodku:)
    > dodatkowo sygnal z AP nie musi sie miedzy pietrami przebijac :)

    Tak, szczegolnie w Polsce takie biura sa powszechne. W Katowicach sa
    praktycznie tylko dwa budynki w ktorych sa przestrzenie open space,
    reszta to stare, zaadaptowane budynki, ze scianami z cegly.