  • Data: 2009-06-18 07:59:25
    Temat: Re: Poradnik Inwestora nowe pliki v005
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adbud" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h1cpfn$5i6$1@news.dialog.net.pl...
    > czyli taki poradnik biednego skrzywdzonego inwestroa jest merytoryczny :)
    > Wykonawce to sobie trzeba umieć znaleść i patrzec na to co robi a nie
    > potem na koniec narzekać i żalić się całemu swiatu

    Typowa gadka fachofca- "wiem lepiej bo robię tak od lat"
    A jak inwestor zaczyna zadawać niewygodne pytania, każe robić po swojemu itp
    to sie nagle larum podnosi- że inwestor ma problemy ze soba ze wydziwia itp.
    Poradnik poradnikiem ale wolny rynek(i płacenie paragonami;) powinino odsiać
    w końcu partaczy.

    Krzysiek