  • Data: 2009-12-09 19:20:03
    Temat: Re: Porotherm 44 czy MAX
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 20:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Jak ma zamiar ocieplac to caly ten wywod o Porothermie 44 nie ma sensu.

    Uuuups, fakt, nie zwróciłem uwagi na to magiczne "44" sprowadzające
    się w tym momencie do ściany jednowarstwowej. Jeśli autor wątku
    faktycznie chce stawiać mur 1W, to o MAXie nie ma co mówić, bo z MAXa
    ściany 1W się nie zrobi. Osobiście ścianom jednowarstwowym nie wierzę
    i osobiście bym odradzał, ale to temat - rzeka i jeśli pytacz jest
    ciekaw - archiwum zapewni mu dłuuugich lektur na resztę zimy.
    Natomiast jeśli chce postawić normalną ocieploną ścianę 2W, to wtedy
    Porotherm 44 nie ma żadnego sensu i zmiana materiału tak czy tak jest
    konieczna.

    > pustakach naroznych. Maxa tez mialem nierownego, wiec ten temat w ogole
    > mozna pominac.

    Ja miałem to swoje U220 drugiego gatunku, więc tam wymiary pustaków
    czasem w cały świat chodziły, ale miałem przy tym ekipę, która
    potrafiła mimo to równą ścianę z tego zbudować (każda warstwa
    kładziona była do sznurka).

    J.