  • Data: 2009-12-11 07:48:21
    Temat: Re: Porotherm 44 czy MAX
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hfonn8$2f0$1@inews.gazeta.pl...
    > Wstępnie wybrałem projekt
    > "Główny materiał": Porotherm 44
    > I otrzymałem opinię, żeby poszukać czegoś z MAXa bo podobno:
    > * pomiędzy pustakami Porotherm "dmucha" ?;)
    > * MAX jest tańszy
    >
    > ??
    >
    > Czy mając projekt z Porotherm w przypadku wyboru MAXa pozostaje:
    > * poszukać nowego projektu?
    > * czy też można wprowadzić zmiany w "wybrany" projekt?

    Porotherm 44 (lepiej 44 cm SI) jest do murów
    jednowarstwowych na zaprawę ciepłochronną.
    Max jest na ściany dwu i tójwarstwowe, bo wymaga
    docielenia styropianem.
    Jak masz zamiar docieplać, to Porotherm 44
    jest niecelowy w takim rozwiązaniu, choć pisywały
    na tą grupę osoby majace domy z murami jednowarstwowymi
    z Porotherm 38 cm.
    Decydują tu Twoje przekonania i PROJEKT, gdyż zmiana
    murów to poprawka istotna w projekcie.
    T.