  • Data: 2009-12-10 00:07:55
    Temat: Re: Porotherm 44 czy MAX
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 20:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Ja osobiscie nie chcialem miec miekkiej sciany z zewnatrz, a sciana 3W
    > wychodzi jeszcze drozej i jest najbardziej technologicznie klopotliwa.

    A ja Ci powiem, bo jestem juz po ociepleniu, ze absolutnie nie mozna
    mowic o "miekkiej" scianie w przypadku 2W ze styropianem :) Jak wiesz
    mam 20cm styro na scianach - wydawalo by sie wiec ze jak sie oprzesz
    to zrobisz w nim dziure. Nic bardziej mylnego :-) Z tym, ze ja mam
    dosc grubo kleju (ok 4mm - mieszcze sie w "ryzach" zalecen producenta)
    i polozony jest w dwoch warstwach. Jak na to przyjdzie jeszcze tynk to
    naprawde musialbys uzywac wiekszych narzedzi zeby w tym dziure
    zrobic :) A duzymi to w scianie 1W tez narobisz szkod - popeka tynk i
    pustak.

    Do tej pory sam mialem watpliwosci (ale 1W mi nie odpowiada pod
    wzgledem oporu cieplnego, a 3W pod wzgledem ceny ;) ale teraz nie
    zaluje :-)
    pozdr.

    --
    Adam