  • Data: 2009-09-09 17:07:55
    Temat: Re: Porotherm czy mega-max ????
    Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie kupowalem i teraz pozyczam za jak zwykle za duze pieniadze. :-)

    nie ma rzeczy za drogich sa tylko takie na ktore nas nie stac :):):)

    > Kazdy ma swoja miarke. :-)))

    a to sory , nie pomyslalem ze mozna dwie flaszki mniej i zestaw gratis
    wtedy wychodzi :)

    > Mozesz spokojnie bez stresu. Osobiscie nie zauwazylem zadnej roznicy po paru
    > latach stania przed tynkowaniem. Kiedys na tej grupie pisal ktos, ze u
    > sasiada z tynku na Porothermie wylaza jakby grzyby co mialo byc niby
    > spowodowane pozostalosciami trocin w czasie wypalania. :-) Urban legend, no
    > chyba ze ten dom byl tynkowany torfem. U mnie przed i po tynkowaniu
    > kompletnie nic sie nie dzialo.

    no dzieki

    No bo wszedzie gdzie sie czyta bez sensem jest jak pisza ( I CHYBA
    SLUSZNIE ) postawic np z Ytonga a potem ocieplac , poza tym jak
    wspomnialem tynkowanie i ocieplenie planuje pozniej

    Mayky