  • Data: 2010-01-13 22:04:07
    Temat: Re: Porównywanie sprawności kotłów
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hilfd1$cj8$1@news.onet.pl...

    > Wydaje mi się, że jednak grzanie prądem ma znacznie większą sprawność niż
    > kotłem kondensacyjnym, ponieważ spaliny które wydostają się przez komin są
    > parę stopni cieplejsze niż powietrze zasysane do kotła.

    To były tylko rozważania na końcu których trafił się prąd i tak już
    pozostało, ale faktycznie prąd będzie lepiej wypadał niż kondensat.
    Mało tego prąd bez względu na temperaturę powrotu będzia miał zawsze taką
    samą sprawność a kondensat tylko w wąskim zakresie.
    Często użytkownik nie ma pojęcia że jest prawie nie osiągnięty ten zakres
    ale z dumą pokazuje zwiedzającym swoją kotłownię.

    Marek