  • Data: 2010-12-31 11:30:42
    Temat: Re: Posadzka w nieogrzewanej piwnicy
    Od: "Tom" <t...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Dawać styro zawsze. minimum 10cm ale optymalnie 12 i wiecej. Ja mam 8 i wydaje mi
    się za
    > mało, zimna podłoga i to mocno! W piwnicy mam 18cm i tam jest ciepła posadzka.
    Styropian
    > tani, dać dwie warstwy na zakładkę.
    >
    > 1 warstwa folii pod styropian i 2 warstrwy nad styropian żeby posadzka "pływała"

    Witam
    Chcialbym ocieplić sufit piwnicy. I nie wiem jaki kupić styropian (
    przepuszczalność
    pary wodnej ) - poniewaz mam metlik w glowie, po przeczytaniu archiwum o skraplaniu
    się
    pary wodnej pomiedzy sufitem a styropianem. Wiem już że warto zostawić od ściany
    prześwity
    i żeby nie kłaść obwodowo aby powietrze dochodzilo pomiędzy styropian a sufit :)

    Prośba o informacje na podstawie Waszych doswiadczen.
    Tomek