    From: "Jarek M." <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Posadzki epoksydowe
    Date: Mon, 28 Sep 2009 00:44:31 +0200

    > (warstwy, grubosc) bo znajomego jeden taki zalatwil 2 lata temu w firmie.
    > Robil calosc (wylewka wlasciwa plus wykonczenie), do oka wszystko bylo
    > fajne tyle ze posadzka epoksydowa w jego wykonaniu to byla...farba do
    > betonu (co prawda profesjonalna) na zwyklej wylewce. ;) Dopytaj o
    > szczegoly wiec - powinien ci podac konkretne warstwy oraz producenta
    > materialow (BASF, Sika a moze polskie Sarzyna).
    >
    > Jesli wszystko masz tam ok w technologii to cena dobra.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane
    ------------------------------
    Witam
    Dzięki za cenne wskazówki, jeszcze nie wiem jakiego producenta będzie ale
    dowiem się.
    Póki co, fachowiec twierdzi że technologia przewiduje cztery warstwy, każda
    zajmuje jeden dzień.
    Jeśli zaś chodzi o wyrównanie posadzki betonowej, moim zdaniem nie ma
    potrzeby równać bo jest idealnie równa - robiona w maju z doskonałym
    skutkiem, pękła tam gdzie miała pęknąć, czyli w miejscu gdzie jest
    dylatacja, trzeba tylko zagruntować. Jeszcze nie zniszczona, nie
    wyszczerbiona.
    Jak się dowiem szczegółów skrobnę na grupie, liczę że Koledzy wypowiedzą się
    .
    Może wypowie się ktoś jak to wygląda od strony użytkowej, jak z utrzymaniem
    czystości ..... itp.

    Natomiast znalazłem na stronie Ceresitu takie rozwiązania :
    http://www.ceresit.pl/systemy/systemy-podlogowe/syst
    em-posadzek-przemyslowych/posadzka-rozlewno-szpachlo
    wa-wersja-antyposlizgowa
    lub
    http://www.ceresit.pl/systemy/systemy-podlogowe/syst
    em-posadzek-przemyslowych/posadzka-lakiernicza-wersj
    a-antyposlizgowa
    niby ilość warstw się zgadza, po przeliczeniu cena by odpowiadała temu
    rozwiązaniu, ale nie wiem czy to coś warte.

    Pozdrawiam
    Jarek