  • Data: 2009-09-28 04:08:48
    Temat: Re: Posadzki epoksydowe
    Od: MAYKY <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli zaś chodzi o wyrównanie posadzki betonowej, moim zdaniem nie ma
    > potrzeby równać bo jest idealnie równa - robiona w maju z doskonałym
    > skutkiem, pękła tam gdzie miała pęknąć, czyli w miejscu gdzie jest
    > dylatacja, trzeba tylko zagruntować. Jeszcze nie zniszczona, nie
    > wyszczerbiona.

    z tym wyrównaniem moim zdaniem trzeba uważać i jest to bardzo kluczowe
    ( równanie/odtłuszczanie) na jednym z zakładów chyba właśnie ten etap
    spitolili i widziałem jak epoxyd w wielu miejscach odparzył i złaził
    całymi wielkimi grubymi na 5-7 mm płatami .
    Z kolei na hurtowni farmaceutycznej o której wspomniałem przed
    położeniem całą posadzkę frezowali - coś ala śrutowanie jak przy
    konstrukcjach stalowych , posadzka przed nanoszeniem epoxydu była
    "szorstka" i oczywiście odpylona idealnie.
    W jednym i w drugim przypadku jeżdżą po niej wózki paleciaki z towarami
    i na farmacji nic sie nie dzieje a na innym odpada.

    pozdrawiam
    MAYKY