eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPotrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 12 Jul 2013 10:59:07 +0200
    From: Paweł Muszyński <p...@b...org>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    References: <51dd1d3d$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <krmkqq$dh$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <51dfc565$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip177.spnt.pl
    X-Trace: 1373619557 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 213.155.168.177:49630
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:135784
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    > W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>
    >> Proszę o kontakt
    >
    > Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    > nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    > przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    > dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    > wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    > gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    > numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    > Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    > o paragonach, kartach itp.
    >
    >
    Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)


    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1