  • Data: 2021-09-21 20:07:03
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2021 o 19:55 a a <m...@g...com> pisze:

    > Tutaj schemat dzialania pompy ciepła - diagram
    > https://www.bing.com/th?id=OIP.oyTUpGrNbnwAjhQ3qHoGW
    QHaFA&w=141&h=95&c=8&rs=1&qlt=90&o=6&dpr=1.25&pid=3.
    1&rm=2

    To nie jest powietrzna pompa ciepła.

    > a tak wygląda parownik pompy ciepła z wentylatorem
    >
    > https://www.bing.com/th?id=AMMS_c692c62cd7146bc6d7ac
    0c3eebc6e1ec&w=110&h=110&c=7&rs=1&qlt=80&pcl=f9f9f9&
    o=6&cdv=1&dpr=1.25&pid=16.1

    > i nie ma wbudowanej sprężarki, b o ta ma moc kilka kW, jest cięzka,
    > grzeje się i musi być umieszczona w zamkniętym pomieszczeniu, jak każdy
    > agregat, silnik, pracujący na stale

    Tak jak pisałem już wielokrotnie, nie masz zielonego pojęcia o temacie.
    Co gorsza podałem Ci linki a Ty dalej brniesz.

    > Gdyby sprężarka była zain stalowana dworze, to by się schładzała z 80 C
    > do temperatury otoczenia, generując straty, a dodatkowo wymagałaby
    > specjalnego, bezpiecznego przyłącza elektrycznego
    >
    > Albo byłby to bezsens do kwadratu.

    Pokaż mi PC powietrzną w której sprężarka jest w pomieszczeniu.

    TG