  • Data: 2010-05-28 16:33:39
    Temat: Re: Powódź
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bff6746$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy sie nie wiesz co pijesz :-)

    To znaczy, że piszesz bzdury, bo kierujesz się dziwną logiką.
    Wiem co piję i wiem, że w tych obydwu miejscach woda jest ozonowana.
    Wiem także, że w obydwu przypadkach woda pochodzi ze studni głębinowych, a
    nie z rzek.

    > Tak sie sklada ze nie musze sprawdzac, bo sam jestem "uzytkownikiem"
    > powyzszych rur i sa oznaczane jako PEHD (tak wyraznie mowi NORAM, wiec nie
    > ma dowolnosci w tej mierze. Jesli ktokolwiek inaczej oznacza - robi to
    > niezgodnie z obowiazujacymi przepisami i normami. Tyle na ten temat)

    A ja mam czerwony telewizor z filetowymi kwiatkami i uważam, że wszystkie
    telewizory są czerwone z filetowymi kwiatkami, a poza tym normy tak mówią :)
    Daj spokój z tą logiką.

    > Wiec czytaj ZE ZROZUMIENIEM!!!!
    > Zastosuja obejscie na WODOMIERZU (czy Ty wiesz co to WODOMIERZ??), czyli
    > nie zaplaca za WODE (a tym samym i za scieki)
    > Przy podtopieniu woda z rzek dostanie sie do KANALIZACJI, a wiec i tak i
    > tak skazi wode... Zgadza sie?
    > MYSL!!!! To nie boli ^^

    Do jakiej kanalizacji i w jaki sposób ?
    Ty kanalarzu od siedmiu boleści :D
    Odróżniasz w ogóle kanalizację sanitarną, o której cały czas tu dyskutujemy
    od kanalizacji burzowej (deszczowej) ?
    Kanalizacja sanitarna to jest ta kanalizacja, do której trafia wszystko to
    co sam wyprodukujesz. To cos później tą kanalizacją trafia do oczyszczalni,
    gdzie to coś jest usuwane. Woda po oczyszczeniu z Twojego gówna dopiero
    wtedy trafia do rzek lub rozlewiska.
    Kanalizacja burzowa inaczej nazywana deszczową to kanalizacja, która zbiera
    wody opadowe i transportuje do rzek lub rozlewisk.
    Kanalizacja sanitarna jest tak wykonana, że w czasie powodzi nie ma prawa
    zasadniczo się do niej dostawać woda powodziowa, a tym bardziej nie ma prawa
    się do niej cofać woda z rzeki. Oczywiście w niewielkich ilościach ona się
    przedostaje z domów poprzez kanalizację oraz nieszczelności studzienek i do
    tego zasadniczo tylko w sytuacjach awaryjnych.
    To o czym często się mówiło w TV, że woda wybija kanalizacją to nie chodziło
    o kanalizację sanitarną lecz kanalizację burzową. Tylko w burzowej woda może
    się cofnąć z rzeki.

    > Gowno tam czystsza. Widze ze tematu WOGOLE nie znasz i teoretyzujesz. Tak
    > sie sklada ze pracuje w branzy wodno-sciekowej... i znam realia kotore SA
    > w praktyce... a nie w teorii.

    Co to znaczy, ze pracujesz w branży wodno-ściekowej ?
    Jesteś kierowcą wozu inseminacyjnego ? :D
    Widać jaką masz wiedzę na ten temat. Chłopie nawet się nie przyznawaj, ze
    masz cokolwiek do czynienia z ww branżą :D

    > Ja pierdole..

    No własnie to Ci próbowałem cały czas uświadomić, ale nareszcie do tego
    doszedłeś :D

    > Wycinasz to co Ci wygodne i zmieniasz w ten sposob zupelnie sens
    > wypowiedzi...
    > GDZIE napisalem ze jest koleracja hydroforu z jakoscia wody w wodociagach?
    > CZYTAJ facet, pozniej sie durnie wypowiadaj.. albo lepiej wogole sie nie
    > wypowiadaj bo belkoczesz.
    > Umiesz czytac?
    > To CZYTAJ !!!

    To czytam, tylko Ty zacznij w okońcu pisać z sensem, a nie pir.... :)

    > "...Wiele gospodarstw rolnych ma jednak nadal wlasne hydrofory ze studni
    > napisalem GLEBINOWYCH !!!!

    Pytanie za 100 punków. Gdzie i ile widziałeś studni głębinowych na wsiach, z
    których rolnicy czerpali wodę ?
    To ja Ci odpowiem - na 10 wsi może znajdziesz 1 (słownie JEDNĄ). Choć myślę,
    że i tak sporo przesadziłem z tą ilością, bo i tak większość tych studni to
    studnie zasilające okoliczne wodociągi i nie jest dostępna dla rolników
    indywidualnie :)
    Wiesz w ogóle co to jest studnia głębinowa ?
    Te, które budowali sobie rolnicy nie są studniami głębinowymi. To są studnie
    płytkie. Studnie głębinowe mają głębokości powyżej 30m.
    Na wsiach bardzo rzadko budowano studnie głębsze jak 15m.
    I takie studnie właśnie znajdziesz w prawie każdym gospodarstwie rolnym.
    Tyle, że większa część wody w tych studniach pochodzi z wód podskórnych lub
    też nazywanych zaskórnymi lub przypowierzchniowymi. Te wody obecnie są dość
    mocno zanieczyszczone chemią i nie nadają się do celów spożywczych.

    > NIgdzie nie pisalem o wodach PODSKORNYCH

    Oczywiście, że nie pisałeś, skoro nawet nie odróżniasz wody podskórnej od
    wody głębionowej, a ścieków od rzeki :D

    > Ales SA spuszczane :-)

    Ale trafiają do oczyszczalni, a nie do rzeki. Czy naprawdę nie widzisz
    różnicy ?

    > Bzdury...
    > Nie znasz sie na gospodarce wodno- sciekowej i tyle.
    > EOT bo dalsza z toba dyskusja to gawedzenie ze slepym o kolorach.

    Dla Ciebie najlepiej jest pier....ć gafę, a później naubliżać, żeby móc się
    wycofać z rozmowy, zamiast przyznać się do popełnienia gafy.
    Wybacz, ale szkoda mi czasu na rozmowy z takimi jak Ty.