  • Data: 2010-05-28 06:48:37
    Temat: Re: Powódź
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:htmknr$3hf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taką właśnie piję i to w dwóch odległych miejscach o 170km, gdzie mam
    > domy.

    Znaczy sie nie wiesz co pijesz :-)

    > Większych problemów nie masz ?
    > Jakie to ma znaczenie, skoro są oznakowywane jako PE-HD , ale jednak
    > częściej jako HD-PE ?
    > Najpierw sam sprawdź, a dopiero potem się dochodź :)

    Tak sie sklada ze nie musze sprawdzac, bo sam jestem "uzytkownikiem"
    powyzszych rur i sa oznaczane jako PEHD (tak wyraznie mowi NORAM, wiec nie
    ma dowolnosci w tej mierze. Jesli ktokolwiek inaczej oznacza - robi to
    niezgodnie z obowiazujacymi przepisami i normami. Tyle na ten temat)

    > Moze jednak ustal sam ze spobą wersję waszych odpowiedzi:
    >
    > [Napisałem:]
    > "Dlatego też już nikt nie spuszcza szamb do rzeki tak jak
    > kiedyś, a zatem czystość i jakość wody w rzece jest dużo lepsza."
    >
    > [Odpowiedziałeś:]
    > "Coz... od szamb sa "szambonurki", a nie spuszczanie do rzek... Jesli ktos
    > byl nieuczciwy to bedzie nadal i np. zastosuje obejscie na wodomierzu z
    > twojej "wspanialej" sieci wodociagowej. Nie zaplaci ani za wode ani za
    > scieki ktore wytworzy, a ktore pojda kanalizacja i... skaza wode przy
    > najblizszym podtopieniu "

    Wiec czytaj ZE ZROZUMIENIEM!!!!
    Zastosuja obejscie na WODOMIERZU (czy Ty wiesz co to WODOMIERZ??), czyli nie
    zaplaca za WODE (a tym samym i za scieki)
    Przy podtopieniu woda z rzek dostanie sie do KANALIZACJI, a wiec i tak i tak
    skazi wode... Zgadza sie?
    MYSL!!!! To nie boli ^^

    > Jak więc widać nie czytasz dokładnie to co napisałem i także nie czytasz
    > tego co Ty sam napisałeś :D
    > Piasłem o czystości rzek na skutek podłączenia gospodarstw do kanalizacji,
    > a Ty wyskakujesz z tekstem, ze "ludzie nie płącą za wodę" i "skażą wodę
    > przy najbliższym podtopieniu."
    > Przecie Twoje wypowiedzi nie trzymają się ni kupy ni d.. :D

    chyba twojej...

    > No właśnie zacznij czytać ze zrozumieniem i zauważ, że odpowiadasz na moją
    > wypowiedź dotyczącą podłączenia gospodarstw do sieci kanalizacyjnych,
    > dzięki czemu będzie w rzekach czystsza woda.

    Gowno tam czystsza. Widze ze tematu WOGOLE nie znasz i teoretyzujesz. Tak
    sie sklada ze pracuje w branzy wodno-sciekowej... i znam realia kotore SA w
    praktyce... a nie w teorii.

> [...]
    > wodociągów ?
    > Woda z wodociągów jest wodą z wodociągów i jej jakość jest taka jaką
    > dostarczają wodociągi. Fakt, ze w wielu jeszcze regionach kraju jest
    > kiepskiej jakości, ale to się zmnienia i coraż częściej jest to jakość
    > bardzo dobra.
    > Natomiast woda z hydroforu pochodzi zazwyczaj z własnej studni. Bardzo
    > często ze zbyt płytkiej i zbyt kiepskiej jakości. Często wybudowanej
    > dziesiąt lat temu, do której poprzez nieszczelne okręgi przedostaje się do
    > tej studni woda podskórna zawierająca całą tablicę Mendelejewa oraz masę

    Ja pierdole.. Wycinasz to co Ci wygodne i zmieniasz w ten sposob zupelnie
    sens wypowiedzi...
    GDZIE napisalem ze jest koleracja hydroforu z jakoscia wody w wodociagach?
    CZYTAJ facet, pozniej sie durnie wypowiadaj.. albo lepiej wogole sie nie
    wypowiadaj bo belkoczesz.
    Umiesz czytac?
    To CZYTAJ !!!
    "...Wiele gospodarstw rolnych ma jednak nadal wlasne hydrofory ze studni
    napisalem GLEBINOWYCH !!!!
    NIgdzie nie pisalem o wodach PODSKORNYCH

    > Ale nie interesuje mnie tu kwestia nieuczciwości ludzi i czy ktoś płaci za
    > ścieki tylko fakt, że podłączenie gospodarstw do kanalizacji w posób
    > znaczący poprawia jakość wód w rzekach przez to, ze ścieki nie są
    > spuszczane do tych rzek.

    Ales SA spuszczane :-)

    > Widzę, że dalej nie kumasz i nie przeczytałeś co napisałem, bo właśnie
    > dokładnie o tym pisałem.
    > Tłumaczę Ci teraz jak "Abel krowie na granicy" :)
    > Wiele gospodarstw pozbyło się szamb i zostało podłaczonych do kanalizacji.
    > To czy ludzie ciągną wodę "na lewo" ze studnim czy też nie, nie ma
    > znaczenia dla ekologii, ponieważ wszystkie ścieki powstałe zarówno z wody
    > wodociągowej jak i z własnegj studni trafiają do oczyszczalni, a w
    > końcowym efekcie tego będą czystsze rzeki.

    Bzdury...
    Nie znasz sie na gospodarce wodno- sciekowej i tyle.
    EOT bo dalsza z toba dyskusja to gawedzenie ze slepym o kolorach.