  • Data: 2011-10-11 18:49:40
    Temat: Re: Pozbycie sie wody z rury...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 11, 10:47 am, "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online"
    <m...@g...com> wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Mam pomiedzy 2 budynkami przeciagnieta rure wodna hdpe (fi ~4 cm,
    > niebieska). Rura jest nieuzywana, ale zalega w niej woda.
    >
    > Czy mozecie podpowiedziec jak pozbyc sie z niej wody (musze tam wdmuchac
    > pilota i przeciagnac swiatlowod).
    >
    > Na chwile obecna jedyny pomysl jaki mam, to zapiecie z jednej strony
    > kompresora i odkrecenie do oporu zaworu i wydmuchanie wody.
    >
    > Ale moze sa jakies inne, latwiejsze opcje?

    Slabo to widze. Ze skutecznych metod to tylko przedmuch cieplym suchym
    powietrzem.

    Wpychanie czegokolwiek polegnie na kolankach.
    Zbyt malo naisales gdzie te kolanka i czy rura wielokrotnie zmienia
    poziom i czy miedzy jej wylotami a najnizszym poziomem jest duza
    roznica wysokosci.

    Ja bym dmuchal cieplym powietrzem z wyzszego konca. Do skutku. Moze
    podczas zabawy uda sie wdmuchac sznurek?