eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pozwolenie na budowę domu wg projektu gotowego a projekt inst. wewn.
    Date: Fri, 20 Feb 2009 07:41:32 -0800 (PST)

    Na forum juz byla dyskusja o dokumentach wymaganych przy skladaniu
    wnioskow. Wniosek byl taki, ze co kraj to obyczaj. Mnie przyjeli
    dokumentacje bez instalacji i rowniez bez tego wydali pozwolenie, moze
    ten typ tak ma. Uwazam jednak, ze jesli robia to w jednym miejscu (a
    kilka osob pisalo ze u nich tak samo to wygladalo) to znaczy sa
    przepisy, ktore to umozliwiaja. Plac albo sie kloc. lepiej sie klocic
    bo urzednikom wydaje sie ze sa po to zebysmy ich utrzymywali a taka
    klotnia ustaia ich na wlasciwe miejsce.

    Pozdrawiam
    Dy