  • Data: 2010-09-05 11:37:20
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" 4c834caf$0$22802$6...@n...neostrada.pl

    > 3. Naprawdę komuś tam u Ciebie się chce wieszać pierdylion skarpetek na sznurze?
    Masz niewolnicę?

    Ile skarpet trzeba zużywać dziennie, aby prać naraz pierdylion
    skarpet? Albo -- jak często/rzadko trzeba skarpet prać, aby prać
    naraz pierdylion skarpet?

    BTW -- w niedzielę można prać? Deszcze niespokojne i niskie temperatury
    sprawiły, że mam zaległości w praniu, a chyba mogę dokonać dziś prania
    spodni i butów... Wprawdzie spodni mam jeszcze czystych pół pierdyliona
    (nawet niemal wszystkie są poprasowane) ale z butami jest trudniej, więc
    raczej powinienem zabrać się za ich wypranie...

    Zakładając pranie nawet tylko dwa razy w tygodniu, zmienianie
    skarpet dwa razy dziennie i pranie dla całej pięcioosobowej
    rodziny naraz, mamy chyba 70 skarpetek...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Szukam i szukam... Pierdylion to 10 do której potęgi? ;)
    Pewnie nie tak dużo, skoro jest i pierdyliard. :)