    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pralka w garderobie
    Date: Sun, 5 Sep 2010 21:54:25 +0200

    "Jan Werbiński" 4c83d58e$0$22805$6...@n...neostrada.pl

    > 1-3 par dziennie. Prawie co dwa miesiące. :-)

    Ja zwykle około 10 razy w tygodniu. :)

    > Jako katolik nie możesz. Pozostali mogą.

    Każdy katolik ma zakaz czy tylko rzymski katolik?
    Ani to praca zarobkowa, ani fizyczno-uciążliwa...
    Niezarobkową lub zarobkową umysłową można wykonywać
    w niedzielę, choć mnie 35 lat temu uczono, że nawet
    guzika nie wolno przyszywać w niedzielę. :)

    Dwie pary butów i trzy pary spodni nie dopełniły pięciu
    kilogramów, dlatego uznałem, że nie będę prał w niedzielę,
    ale poczekam na kolejne spodnie... :) Ponieważ buty nie
    nasiekają tak mocno, jak ubranie, można przekroczyć
    dozwolone obciążenie. :) Ponadto... Nadal nie mam
    miejsca na suszenie kolejnych szmat... :)

    Do jutra sześć par suszących się nadal (od paru
    dni -- w garderobie właśnie) spodni być może wyschnie...

    Mam swoją własną religię. Gdy byłem w podstawówce, uczono mnie na
    lekcjach religii (jako dziecko rzymskokatolickie) tego, że każda
    religia (poza satanizmem) jest dobra, o ile przestrzega się
    panujące w niej prawa i że każdy może zmienić religię bez
    narażania się Bogu. :)

    Moja własna religia jest wymagająca (zwłaszcza pod względem
    finansowym -- wszystko, co mam, muszę oddawać na swój Kościół,
    ale ponoć na zbawieniu duszy nie należy oszczędzać) lecz
    odpowiada mi w zupełności. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'