  • Data: 2010-09-05 23:06:27
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Sep 2010 00:31:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ja nie gotuję, ale piorę (pościel, ręczniki, ścierki) w temperaturze około
    > 90 stopni Celsjusza. :)

    Też piorę w temp. 90 stopni i to właśnie nazywam gotowaniem - kiedyś robiło
    się to w kotle na ogniu i ze względu na wielkość gara na pewno nie
    uzyskiwało się tam temperatury 100 stopni, tylko jakieś 90.
    Tak czy inaczej nie ma takiej możliwości, aby pranie w tej temperaturze
    pozostawało bez wpływu na poziom zawilgocenia tak małego pomieszczenia jak
    łazienka czy garderoba. Biorąc pod uwagę przebywanie w garderobie masy
    ubrań, ciasno ułozonych lub powieszonych, bardzo chłonących wilgoć i ze
    względu na ciasne ułożenie nie oddających jej zbyt szybko - odradzam
    instalowanie pralki w garderobie - dyktuje to zdrowy rozsądek, no ale
    trzeba go wpierw mieć.