  • Data: 2010-09-05 21:15:55
    Temat: Re: Pralka w garderobie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 22:22:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" 831phjqimh2n$....@4...net

    > Tak. Zgodnie zresztą z zaleceniami producenta pralki. :)

    A producenta butów?

    > Skórzane

    :-O

    > i szmaciane buty... :) Na 40 stopniach Celsjusza. :)
    > Zawijam buty w spodnie dżinsowe -- i piorę razem. :) I wiruję. :)
    >
    > Skórzane po praniu smaruję kremem Nivea. :)

    I one po tym praniu jeszcze żyją??? - jeśli tak, to nie może być skóra. No
    nie wyobrażam sobie moich butów w/po praniu :-O

    > Szmaciane tuż po praniu potrafią uciskać. :)

    Szmaciane mam tylko tenisówki tzw "czeszki", używane na aerobic i domowe
    kapcie. Generalnie - ze względów higienicznych nie piorę w pralce żadnego
    obuwia używanego poza domem. I w dodatku z ubraniem. Dlatego się zdziwiłam,
    głownie dlatego.