  • Data: 2016-08-05 13:11:49
    Temat: Re: Prawo a ulotki w plocie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 12:03:50 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Myślisz, że wcześniej nie składałem reklamacji?
    > Problem w tym, że próbowano mnie zbyć nie uznając wcześniej mojej
    > pisemnej reklamacji.
    > Sprawa dopiero nabrała innego obrotu, kiedy przedstawiłem nagrania
    > umowy, którą zawarłem telefonicznie.

    OK - nagrywanie rozmow spoko. Ale nie sugeruj, zeby placic za faktury "ile
    mi sie chce", bo to sie moze skonczyc znacznie gorzej i niestety nawet
    sad wtedy nie pomoze.

    > W telefonie stacjonarnym?
    >
    > W jakim modelu? :)

    O jezu to jeszcze ktos uzywa telefonu na kablu? Przenies stacjonarny na
    normalna karte sim i bedziesz mogl uzywac kazdego komorczaka - wtedy sobie
    zablokujesz co i jak chcesz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.