  • Data: 2011-05-15 21:47:19
    Temat: Re: Precz z GMO!
    Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirzan" napisał w wiadomości grup

    > A ja nie boję się żadnych GMO i innych takich straszydełek,bo i tak jestem
    > zrobiony w większej części z wirusów,grzybów i nie wiem czego jeszcze.
    > We mnie najmniej jest mnie.Niech się boją czyści atomowo,aby się nie
    > upaprać.

    Ale ja się nie boję GMO, sam się w tym paprałem
    (pisałem Ci kilka lat temu ile probówek z Czarcim pazurem przerzuciłem
    wprowadzając do niego geny bakterii - skutecznie zresztą)

    Ja nie mówię, że grzechem jest wprowadzenie - bo w warunkach wolnego rynku
    coś co jest droższe i gorsze powinno wypaść.

    Niestety niewidzialną ręką rynku sterują globalne korporacje - i nie
    będziemy mieli wyboru co żreć,
    jeśli wcześniej nie wprowadzimy prawa ograniczającego ich apetyt.

    I na tym się wg mnie trzeba skupić, a nie na biologiczno/bogoojczyźnianych
    pierdołach.

    Pozdrawiam
    piotrs