  • Data: 2010-06-17 08:35:02
    Temat: Re: Pro?ba o wyliczenie ...
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z ciekawo?ci zapytam:

    Firma ma działki na takich jakby "trzech" pasach. Działkę możemy sobie
    wybrać. Ale chcemy taką działkę w której salonie przez cały dzień było
    słońce. Budowlaniec pokazał nam które te działki to spełniają ;)

    Zabudowa wygląda tak:

    xxxxxxx - domy
    ------------ - droga dojazdowa
    xxxxxxx - domy
    xxxxxxx - domy
    ------------ - droga dojazdowa
    xxxxxxx - domy (tutaj chcemy dom)

    ^

    Z tej strony pada słońce (wczoraj wieczorem było to ładnie widać)

    Wygląda że optymalany byłby ten rząd. Bo salon będzie w kierunku
    słońca oraz nie będzie skierowany na inne domy (trochę intymności).
    Oczywiście w oddali są inne domy , ale trochę dalej.

    Mi zależy na mocnym nasłonecznieniu salonu , bo lubię słońce oraz chce
    aby słońce mi ogrzewało także dom ...

    Działka kwadrat 1000m2.

    Dziś jadę załatwiać formalności.