  • Data: 2010-06-17 09:46:41
    Temat: Re: Pro?ba o wyliczenie ...
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ed5aa8d8-84f0-4df8-85d2-000aafef2394@k39g2000yq
    d.googlegroups.com...

    > Firma budowlana "przebudowała" projekt. Po prostu zrobiła z niego
    > "tańszy" wariant.
    > Czyli na poddaszu nie ma żadnych okien. Z salonu nie ma kolumn (są
    > tylko kolumny z jednej strony domu) , garaż nie ma drzwi zewnętrznych.
    > Poddasze mimo że "użytkowe" nie jest użytkowe. To znaczy jest do
    > "wykończenia" zupełnie ...

    Widze, ze jestes zdecydowany i zdeterminowany co do budowy - to
    najwazniejsze, by polubic wlasna budowe, bo w innym wypadku zniechecenie i
    nienawisc potrafia sie na najblizszych przeniesc (skrajne przypadki - ale
    dwa znam)

    Ja przyjalem podobne zalozenia jesli idzi o orientacje wzgledem stron
    swiata, naslonecznienie, oszczednosci energetyczne i oszczednosci ogolnie.
    Nawet mam podobny skos dachu (33st)

    Mysle, ze w twoim projekcie mozna wprowadzic pewne (bezkosztowe praktycznie)
    zmiany - ale moze jakis architekt sie wypowie.

    powodzenia qaz