  • Data: 2010-06-17 08:33:25
    Temat: Re: Pro?ba o wyliczenie ...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kaszpir pisze:

    > A ile to kosztuje i czy wymagało by od firmy budowlanej dużych zmian w
    > projekcie i z jaką dopłatą musiałbym się liczyć.
    >
    > Nie ukrywam że budowa domu pochłonie nasze wszystkie oszczędności i
    > wyposażenie wnętrz i "wykonczenie" będziemy musieli robić stopniowo ..

    No to nie ukrywam, że jesteś w wyjątkowo komfortowej sytuacji :-)
    Mnie oszczędności wystarczyło na część stanu surowego, a reszta... już
    za bankowe pieniądze.
    Może przemyśl wzięcie kredytu. Mnie udało się załapać na 'rodzinę na
    swoim', ale mimo to nie chcę przeholować z wydatkami :-). Ciężko jest z
    bieżących zarobków budować, chyba, że masz dochody rzędu kilkudziesięciu
    tysięcy miesięcznie ;-), to w takim razie odkujesz się za pół roku, ale
    tak chyba nie jest.

    pozdr.
    robercik-us