  • Data: 2012-02-05 17:21:23
    Temat: Re: Problem z instalacją CO
    Od: "Jackare" <j...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " MH" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jgjc4u$bi3$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdyby tak było, to problem dotyczyłby całej chałupy. Wobec tego ten
    > wariant
    > eliminuję całkowicie.
    Niekoniecznie. Przy ograniczonym przepływie grzejniki najdalej położone
    miałyby problem a położone blisko kotła mogłyby działać

    > No fakt, tutaj działania mocno pomogły. Na razie zająłem się tylko
    > poddaszem.
    > Jednak za cholerę 2 grzejniki nie chcą ruszyć. Woda z odpowietrznika leci
    > elegancko. Na wszelki wypadek przepuściłem przez każdy tak ok. 10l wody.
    > Brak pozytywnych efektów. Co gorsza,nie mam żadnego pomysłu. Czyżby rura
    > zasilająca była zatkana, a efekt przelewania przez odpowietrznik wynikał z
    > ciśnienia od strony powrotu??

    może być jeszcze taka sytuacja, że pompa się kończy - łopatki wirnika się
    zużyły lub są zaszlamione i cyrkulacja jest mocno ograniczona.
    Ja mimo wszystko zacząłbym od przejrzenia filtra.