    From: "Daniel (dj74)" <n...@t...pbzddn>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z kominkiem, wkładużytkowany od 9 lat
    Date: Thu, 26 Mar 2009 12:34:18 +0100

    o...@o...pl wrote:

    > Nie robię sobie .... . (...)Jest
    > jeszcze jeden sposób szukania nieszczelności: po prostu go "zadymić". Pzdr

    dzięki za informacje, co do detektora tlenku węgla, to od jakiegoś czasu
    przymierzam się do kupna, tak na wszelki wypadek nie zaszkodzi mieć

    co do szczelności komina, to tak "na oko" jest ok, sam wkład robiłem na
    zamówienie, na wymiar, kominiarz oglądał i powiedział, że jest ok - tj.
    odpowiednia grubość blachy

    mam fragment wkładu wyprowadzony ze ściany na ok. 30 cm, do którego
    dochodzi rura z kominka i wygląda "zdrowo" lekkie przebarwienie od
    temperatury (a zdarzało mi się rozpalać do dość wysokich temperatur)

    ostatnio zmierzyłem temperaturę rury wylotowej ok. 1m nad kominkiem i
    było 260^C (całkiem możliwe że w rzeczywistości więcej) ale bałem się
    uszkodzić końcówkę miernika (zwykły miernik temperatury w multimetrze)

    --
    pozdr. Daniel
    echo `expr substr $mail 4 18` | tr a-z n-za-m;