  • Data: 2013-12-03 16:17:37
    Temat: Re: Programator czasowy do pompy obiegowej cuw
    Od: Gregoriusx <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-03 16:12, k...@g...com pisze:

    > Przed chwilą sprawdziłem żebyś nie mówił ze nieużyty jestem. Mechaniczny pobiera
    mniej niż 0,5 wata. Zero pokazuje gniazdkowy miernik mocy. 5 złotych rocznie kosztuje
    prąd jeśli by ciągnął 1 wata. Sam oceń czy Cie stać na prąd i wolisz zaoszczędzić i
    chodzić żeby co 15 minut ręcznie włączać i wyłączać.

    Pytałem bo obawiałem się poboru rzędu 5W lub więcej (wiadomo co
    chińczyki tam wpakowały? Twój bierze 0,5, sprawdziłem ile bierze ten co
    Maseł podesłał - max 0,5W typowo 0,1W. Teraz wiem, że zdecydowanie warto
    się w to bawić.

    --
    Gregorius