  • Data: 2011-01-26 13:38:08
    Temat: Re: Projekt "z wymaganiami".
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Qlfon" <r...@l...pl> wrote:
    > Witam, poczytuje te listę od jakiegoś czasu i stad moje pytanie.
    > Powoli rozglądam sie za działką budowlaną i projektem domu. Niestey co do
    > projektu to są pewne wymagania:
    > - idealnie parterowy
    > - bez garażu w bryle (ale tu pójdę na ustępstwa)
    > - 3 sypialnie + pokój do pracy/gościnny
    > - główna sypialnia z wydzielona łazienką i garderobą
    > - projekt przystosowany do instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją
    > - płaski dach, bryła "nowoczesna" - nie "dworek":)
    > - "salon" sąsiadujący przez ścianę z w miarę dużym pomieszczeniem
> [...]

    cześć,
    Kierowałem się podobnymi kryteriami i największy problemy był z... kotłownią. W
    żadnym ciekawym projekcie nie sąsiadowała z salonem.
    Może dlatego, że idealną stroną dla kotłowni jest północ, a dla salonu południe.
    Przejrzałem z 4000 projektów, napisałem do 2 czy 3 biur z prośbą o pomoc, ale
    niestety nie otrzymałem żadnych satysfakcjonujących propozycji.
    Ostatecznie zrezygnowałem z tego pomysłu i wybrałem "Dom w gladiolach 2" z
    archonu. Garaż osobny, chyba G9.

    --
    Bartek