  • Data: 2018-06-22 10:33:41
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 20:06, Kris pisze:

    > Miałeś, uywałeś czy tylko zrzut ekranu w necie widziałes?

    Nie chce mi się powtarzać, skoro jesteś tak leniwy że nie sprawdzisz
    tylko zaczynasz osobiste wycieczki

    > Tia

    A doczytałeś do końca zdanie?

    > O dokładnie tak jak o projektorach- o pociągu podmiejskim piszesz z pozycji
    człowieka który nigdy nim nie jechał

    Nie mam ochoty kontynuować tej jałowej dyskusji. Zwłaszcza gdy zaczynają
    się osobiste wycieczki zamiast merytorycznych opinii.

    Pa.

    --
    Pete