    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Date: Wed, 19 Jun 2013 22:26:43 +0200

    Franc wrote:

    > Właśnie z tym jest trochę problem, bo np. mi się nie podobałą domy
    > "dworkowate", ale żonie już tak. Co więcej, gmina dosyć mocno prze w
    > kierunku własnie takiej zabudowy - powiedziałbym tradycyjnej.

    nie buduj dworkowego już tego gówna w polsce wystarczy... a brakuje fajne
    nowoczesnej architektury. na której jest miło oko zaiwesić.

    > Mamy gotowca, który by nam odopowiadał "najbardziej", ale jest na
    > pewno do poprawki.

    > Nasz działka ma 3 tys. m2, ok. 45x65 metrów po dłuższym wzdłuż drogi.

    super duż działka można co kolwiek postawić, po pierwsze można sie od drogi
    odsunąć z myśla że kiedyś jak drzewa wyrosną to bęzie cisza i spokój, warto
    jednak mieć na uwadze tzw wszelkie przypadki życiowe czyli budowac sie tak
    aby jakbco dało sie wydzielić działkę budowlaną na sprzedaż.

    > Mam taką wizję, że wiem ilę chcę pokoi i mniej więcej kubaturę
    > każdego z nich. Dodatkowo mam mniej-więcej przemyślane systemy któr
    > bym chciał, żeby się w nim znalazły. Czy to dużo, myślę, że nie.

    narysuj to i jedna wązna rada...

    nie wiem ile masz kasy ale napewno za mało (jakbyś miał wielkie środki to
    być tu nei pytał tylko zatrudnił firmę któr aby ci dom zbudowała od zera)

    pamiętaj najwięcej kasy pójdzie na wykońćzenie domu, nie zapominając o
    ogrodzie o ogrodzeniu, bramie furtce drodze chodniku, drzewach trawnikach
    itd..

    zbuduj skromny dom nie przesadnie wilki tak abyś miał szansę go skończyć i
    czieszyć sie nim za życia.