  • Data: 2009-05-11 13:55:35
    Temat: Re: Prośba o kilka porad dla początkującego kafelkarza
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przesadzasz. Ja zakladalem w sumie okolo 15m2 gresu i jakos
    > sie nerwicy nie nabawilem. Do ciecia stosowalem szlifierke katowa (jakas
    > toyo podobna)
    > + tarcza diamentowa - jakis no-name za 13zl. Nie pamietam dokladnie
    > ale jedna albo 2 tarcze na to poszly i nie cielo sie jakos specjalnie
    > upierdliwie.

    dokładnie!
    u mnie kafelkwałem łazienke, wc, przedpokoje i balkon
    - szlifierka z biedronki za 20zł + tarcza diamentowa za 20:-)
    - piła do cięcia glazury z biedronki za 120zł (taka z tarczą chłodzoną wodą)
    - do tego rolka papieru ściernego (przykęciłem kawałek ok metr do podłogi i
    ścierałem narożniki z płytek, gładziłem je itp)
    - do cwycinania otworów miałem coś ala cyrkiel przykręcany do wiertarki
    (15zł castorama)

    Wyszło idealnie, żadnych odpadów:-)
    Najwięcej nerwów było z położeniem płytek na łuku (wanna) ale dało rade;)

    Teraz myślę jak najlepiej/estetycznie uszczelnić wanna-ściana.

    --
    ---
    pozdrawiam