  • Data: 2013-11-15 11:52:09
    Temat: Re: Prośba o opinię nt materiałów do wykonania domu.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z_D" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:l63luk$76b$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak swiadomi niby ludzie moga robic TAAAAKIE głupoty.....
    > o tak,jakby polać samochód benzyną, podpalic go i
    > dziwić sie,że spalony sie został,,,,

    Po prostu po kapitalnym remoncie domu, pozostały mi duże ilości drewna
    iglastego oraz drewna z powycinanych drzew owocowych. Starczyło tego na
    dwa sezony grzewcze, a w kotle typowo węglowym z nadmuchem, takie mokre
    drewno spala się tragicznie, bo okropnie smoli.
    To co niby? Miałem wywieźć do lasu, albo zamówić ze 3 czy 4 duże
    kontenery i wywieźć na wysypisko śmieci? :)
    Swoją drogą miałem okazję przetestować Schiedla osobiście i przekonać
    się o jego zaletach :D