  • Data: 2009-02-11 23:05:28
    Temat: Re: Prośba o pomoc - balkonik
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mariusz a nie myslales zeby wogole wywalic w diably ten balkonik?
    > z tylu widze ze jest spory taras wiec na diabla ci jeszcze balkonik?

    Wywalić to chyba nie bo bez niego dom wyglądał by pewnie nieco dziwnie, po
    drugie balkonik dzieciakom się przyda (to z ich pokoi), tak mi się wydaje,
    wyjść latem itp. Poza tym pełni tez funkcję daszku nad tarasem, żeby mozna
    było w deszczowy dzień posiedzieć na dworze przy piwku patrząc jak pada ;-P

    --
    Mariusz