    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Date: Sun, 8 Feb 2009 20:32:53 +0100

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 17:28:12 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Zastanawiam sie nad gresem z NOMI, jest po ok. 30zl/m^2. Kolezanka
    > powiedziala mi, ze na takim gresie polerowanym komus z jej znajomych wylala
    > sie kawa i ta jakby wsiakla w ten gres i zrobila sie trwala plama. Prawda
    > to??

    Moze byc prawda, z tego wzgledu, ze gres powinno sie impregnowac. Dlaczego
    nie nalezy kupowac plytek z marketu? Bo nigdy nie wiesz, co dostaniesz. Na
    90% dostaniesz plytki w roznej kalibracji i w roznych grupach wymiarowych,
    mimo ze beda w pierwszym gatunku - nie bedzie to zadna wada (!) wiec nie
    mozesz tego reklamowac. Miedzy pierwsza a trzecia grupa wymiarowa masz
    blisko 2 mm roznicy - wyobraz sobie co sie stanie jak wymieszasz grupy i
    bedziesz ukladac na krzyzyki 2,5mm :) Rozna kalibracje jeszcze da sie
    przezyc, bo zwykle roznice w odcieniu nie sa bardzo widoczne. Zamawiajac
    plytki w hurtowni masz wieksza szanse, ze hurtownia nie trzyma tego u
    siebie na magazynie a jak zrobia zamowienie do dystrybutora, to dystrybutor
    zapakuje widlakiem na samochod ilestam paczek pierwszych z brzegu - czyli
    domyslnie z tej samej partii produkcyjnej (bedzie sie zgadzac i kaliber i
    wymiar).

    --
    best regards,
    scream