  • Data: 2009-02-08 19:47:31
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    No ja właśnie wybrałem płytki (travena z paradyża). W salonie łazienkowym
    kosztują ok. 125 zł / metr. Te same płytki w Castoramie kosztują poniżej 100
    złotych. I zastanawiam się, czy kupować w markecie, czy w renomowanym
    salonie, ale po wyższej cenie. Z jednej strony, to co piszesz o kalibracji
    wydaje się być trafne, z drugiej strony słyszałem opinię, że to jest tylko
    gadanie ludzi, którzy prowadzą interesy w tej samej branży, a nie są w
    stanie zejść poniżej ceny marketowej. Dlatego tworzą takie legendy, że w
    marketach to się tylko złom sprzedaje, że to drugi gatunek, itp. itd.

    Sam nie wiem komu wierzyć ;)

    Z drugiej strony, na opakowaniu płytek są chyba dokładne dane dotyczące
    kalibracji, czy numeru partii, więc chyba można sobie wybrać tak, żeby
    wszystkie były takie same. No i czy market zamawiając płytki u producenta,
    dostaje je pomieszane z różnych partii, czy bierze, dajmy na to, całą partię
    z linii produkcyjnej?

    Pzdry,
    /\/\\/\/