  • Data: 2009-02-09 12:47:25
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:gmnc3d$6qh$1@news.interia.pl...
    > No ja właśnie wybrałem płytki (travena z paradyża). W salonie łazienkowym
    > kosztują ok. 125 zł / metr. Te same płytki w Castoramie kosztują poniżej
    > 100 złotych. I zastanawiam się, czy kupować w markecie, czy w renomowanym
    > salonie, ale po wyższej cenie. Z jednej strony, to co piszesz o kalibracji
    > wydaje się być trafne, z drugiej strony słyszałem opinię, że to jest tylko
    > gadanie ludzi, którzy prowadzą interesy w tej samej branży, a nie są w
    > stanie zejść poniżej ceny marketowej. Dlatego tworzą takie legendy, że w
> [...]
    Ja uważam że producenci produkuja tak samo zarówno do marketów jak i małych
    sklepów. Nie wiem jak jest z artykułami budowlanymi ale wiem jak jest ze
    spożywką(frytki, chipsy, itp) . Jest u bnas jeden z wiekszych producentów
    tych smakołyków i znam mnóstwo osób tam pracujacych. I wiem ze robia
    dokładnie takie same produkty dla marketów jak i normalnych sklepów. Te dla
    marketów maja tylko inne opakowania najcześciej(logo marketu). Poważny
    producent nie moze pozwolic sobie na robienie lipy szczególnie dla tak
    masowych odbiorców jak markety.

    Kris