  • Data: 2009-02-08 20:01:24
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Na 90% dostaniesz plytki w roznej kalibracji i w roznych grupach
    > wymiarowych,
    > mimo ze beda w pierwszym gatunku - nie bedzie to zadna wada (!) wiec nie
    > mozesz tego reklamowac. Miedzy pierwsza a trzecia grupa wymiarowa masz
    > blisko 2 mm roznicy - wyobraz sobie co sie stanie jak wymieszasz grupy i
    > bedziesz ukladac na krzyzyki 2,5mm :) Rozna kalibracje jeszcze da sie
    > przezyc, bo zwykle roznice w odcieniu nie sa bardzo widoczne.

    95% plytek kupowalem w hipermarketach z tego powodu ze byly tam najtansze :)
    kalibracja i odcieniami sie nie przejmowalem bo poprostu sprawdzilem czy
    plytki ktore kupuje sa z tej samej seri i maja ta sama kalibracje(wszystkie
    informacje sa na pudelku).
    nie mialem zadnych problemow z odcieniami czy kalibracja.....

    trzeba poprostu patrzec na to co sie kupuje.
    mnie znajomy w sklepie z akcesoriami lazienkowymi nie potrafil dac lepszej
    ceny na wanne niz dostalem w hipermarkecie. zamowielem, akurat na stanie nie
    mieli i sprowadzili od producenta w 5 dni. nowka sztuka, zapakowana
    fabrycznie na palecie a ponad 300 zl taniej.....

    za to transformatory do halogenow w castoramie mialy cene dwa razy drozsza
    niz znalazlem w sklepie internetowym :)
    dokladnie taki sam model :)

    wniosek jest jeden, wszystkie zakupy trzeba robic z glowa

    --
    pzdr
    piotrek