    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Date: Mon, 9 Feb 2009 22:18:54 +0100

    > Jeżeli nie jesteś w stanie tego pojąć to jest to właśnie koronny dowód na
    > to dlaczego to ja mam firme, a ty siedzisz w budżetówce.

    no coz, widocznie masz jakies lepsze informacje o mnie niz ja sam :)
    nie wiedzialem ze pracuje w budżetówce :)

    > Otóż gdybyś tak robił interesy, jak rozumujesz w powyższym przykładzie, to
    > szybko byś
    > popłynął.

    nooo ciezkie jest do pojecia to ze masz klienta ktory chce zebys mu wykonal
    robote, ale ty zamiast kupic plytki taniej to wolisz odmowic roboty bo
    lokalna hurtownia daje ci gorsza cene niz hipermarket:)
    zaiste jest tutaj jakas ukryta logika :)

    > No tak, w sumie to kupowałem płytki w marketach tylko ze 40 razy, mam
    > obcykanego Leroya, Obi, Castorame i Praktikera, jestem w którymś z tych
    > sklepów conajmniej raz dziennie od paru lat, ale co ja tam moge wiedzieć.
    > Ty kupowałeś płytki dwa razy i wiesz lepiej :)

    no coz ja na to poradze ze widocznie nie potrafisz robic porzadnie zakupow?
    jakos ty masz problemy a ja i paru innych grupowiczow nie, o czym to
    swiadczy ?

    --
    pzdr
    piotrek