  • Data: 2009-02-10 15:35:19
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bądź śmieszny. Wybierać może i się da jak kupujesz pięć paczek na krzyż
    > i bierzesz je z hali sprzedażowej. Większe ilości zawsze są do odebrania z
    > magazynu i chciałbym zobaczyć, jak oglądasz każdą jedną paczkę i dajesz
    > panu magazynierowi żeby Ci odmienił bo nie zgadza sie numerek na kartonie.

    Akurat moge sobie siedziec z magazynierem do woli i ogladac chociazby po
    plytce. Tylko po co? Jak robie duze zakupy to tak jak pisano dostane
    palete tak jak wyslal producent. W polaczeniu z tym, ze to co nie
    wykorzystam moge oddac to to, ze jedna paczka bedzie inna mi zwisa.
    Wymienie ja na taka jak potrzebuje, albo kupie z nadmiarem, zwracajac te
    plytki, ktorych jakosc mi nie pasowala.
    Pomijam fakt, ze obsluga w markecie jakas taka milsza jest. W
    hurtowniach niestety to regula, ze jestes traktowany jako zlo konieczne,
    w dodatku musze wysluchiwac uwag przemadrzalych magazynierow, ktorych o
    zdanie nie prosilem. Co nie znaczy oczywiscie, ze market ma zawsze taniej.