    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Date: Sun, 15 Feb 2009 21:27:40 +0100

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:gn9cmg$29q$1@opal.futuro.pl...

    > a towar ten sam, bardzo dobrej jakosci mozna kupic taniej(jak wlasnie NGK
    > :)
    > ale niektorzy beda uwazac nadal ze co czesc z ASO to czesc z ASO, drozsza
    > to musi byc lepsza :)

    No nie musi. :-)

    > jak paski Contitecha(produkujacy paski dla takich producentow jak VW,
    > Ford, BMW), lozyska SKFa(dla wielu wielu producentow robi czesci), uklady
    > hamulcowe ATE, no i elektronika chociazby od Boscha.

    Kiedys w pudelku piasty tylniej do Vectry SKF byla piasta Rouvilla. W
    Rouvillu byl Rouvill znacznie tanszy. :-) Chodzi pewnie o jakies
    specjalizacje, czy wymiane barterowa. Poza tym Rouville to tez dobra firma,
    ale wystepuje rowniez i w druga strone.:-)

    A wiesz kto robi klocki dla Boscha i Textara?? Pewnie nie wylacznie, ale
    Fomar znacznie tanszy od markowanych. Co prawda dla Textara niektore roznia
    sie nieco okladzina, bo nie jest jedna, ale wszystko jest do sprawdzenia w
    numeracji. :-)

    > do mojego samochodu cewka zaplonowa z logiem Motorcraft(+ male logo
    > boscha:) kosztuje kolo 450 zl a bosch prawie o polowe taniej :)

    To dosc powszechne. :-)

    Pozdro.. TK