  • Data: 2009-03-14 00:18:50
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gpert4$kit$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Tak czytam o tych milimetrach i zastanawiam sie, ile wg. Ciebie powinno
    > byc kleju?? Nie jestem kafelkarzem, ale jakos potrafie sobie wyobrazic
    > niwelacje klejem nierownosci rzedu kilku milimetrow. Moze te Twoje plytki
    > sa do d...?? Nie raz widzialem gres polerowany nie koniecznie w jakichs
    > super pomieszczeniach, ale na oko pozapadanych plytek jakos rzucajacych
    > sie w oczy efektow kibla z lat 60, czy potluczonego szkla to nie
    > widzialem.

    Nie nie. Kleju powinno być kilka milimetrów tak żeby kafelkarz miał idealnie
    ułożone początkowe i później żeby układał następne do tych pierwszych i nie
    okazało się, że się robi za płytko czy za głęboko. Jak raz złamie szyk
    płaszczyzny to już to widać.
    Partacze zwykle równają klejem kładąc na spoine po kilkanaście i więcej mm.
    To jest niedopuszczalne.
    Jak posadzka faluje to nie naprawi się tego łamaniem płaszczyzn. Trzeba lać
    wylewkę albo będzie partactwo