  • Data: 2009-03-14 12:26:55
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <d...@o...pl> wrote in message news:gpg774$qea$1@news.onet.pl...

    > do tego niepotrzebna lampa, mozna wyczuc paluchem i wzrokowa
    > zauwazyc. Jezeli zadnymi z tych zmyslow nie zauwazysz nierownosci
    > z wysokosci 0,5-0,7m, to jest dobrze.

    > tylko po co? Jaki bedzie normalny sposob uzytkowania tych plytek?

    Teraz w łazienkach montuje sie ledy i halogeny. Jedne są pionowo przy
    ścianach inne poziomo po podłodze. Zanim zamontujesz oświetlenie to
    kafelkarz skasuje pieniądze i się ulotni, a ty z tym shitem zostaniesz i
    bedziesz na to to patrzył aż nie wykujesz tych kafli i ich nie podmienisz.
    Ale problem jest głębszy, bo jak dałeś folie w płynie to uszkodzisz jej
    ciągłość przy kuciu zaschnietych płytek i już szykuj paragon.
    Więc dobrze każdego dnia wieczorem w trakcie kafelkowania poświecic i wyjąć
    kafelkarzowi krzywo położone kafle i je obmyc.
    Często kafelkarz da za dużo kleju i kafelek wychodzi. Czasem da za mało i
    tonie.
    Klej schnie kilka dni i jeszcze nastepnego dnia da sie wyjąć płytki
    bezboleśnie.

    > Bedziesz wchodzil do domu, klad sie na podlodze i podświetlal?

    j.w