  • Data: 2009-03-14 12:14:51
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Krzysztof" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gpg3v3$6sa$1@opal.futuro.pl...

    > "Krzysztof" <p...@b...pl> wrote in message

    > Posłuchaj mnie. Nie przepłacaj za super ekipę, bo ta posadzka i tak sama
    > usiądzie. Będziesz mial jakieś narożniki wyżej i gdzieniegdzie górki.
    > Znajdź kogoś kto ci zagwarantuje minimum solidności za niższą cenę i na to
    > wylej samopoziomy. Ale nie lej ich od razu. Odczekaj ze 3 miesiące,
    > ustawiaj na tej posadzce jakieś materiały budowlane, obciążaj ją i dopiero
    > oczyść, zagruntuj i wylej wylewki samopoziomujące.
    > Pamietaj przy gruntowaniu, że gruntujesz raz i sprawdzasz czy upuszczona
> [...]

    Czekałem na odpowiedź od kolegi Gasper-a, a tu Ty sie nawinąłeś :-\
    Ja nie mam zamiaru stać i pilnować ekipy jak robią,
    bo przecież w ciagu dnia trzeba zarabiać kase na budowę, a nie patrzeć komuś
    na ręce.
    Dlatego biorę dobre ekipy, które za dużo nie biorą - wbrew pozorom takie tez
    można znaleźć
    co robią tanio i dobrze - do tej pory jakoś mi sie to udaje.