  • Data: 2009-03-14 12:16:32
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam akurat poczucie estetyki i nie lubie jak są pozapadane kafle i
    > wystające rogi.

    do tego niepotrzebna lampa, mozna wyczuc paluchem i wzrokowa
    zauwazyc. Jezeli zadnymi z tych zmyslow nie zauwazysz nierownosci
    z wysokosci 0,5-0,7m, to jest dobrze.

    > Proponuje każdemu zgasić światło, wziąć latarke lub słaba lampe i
    > poświecić blisko płytek poziomo.

    tylko po co? Jaki bedzie normalny sposob uzytkowania tych plytek?
    Bedziesz wchodzil do domu, klad sie na podlodze i podświetlal?
    Gladzie ma sens sprawdzac w ten sposob, choc by dlatego, ze stosujac
    roznorakie oswietlenie scienne, moga byc widoczne fale jezeli gladz
    jest spiep.... a .

    Wszystko co sie robi musi misc sens, nie ma sensu dobac o przesadnie rowne
    fugi w scianie 2 warstwoej, ktore i tak zostana przykryte ociepleniem
    i tynkiem - oczywiscie w ramach rozsadku, aby ktos nie wykonal 5cm fug.

    Sam pisze to z doswiadczenia, poniewaz kiedys mialem tendencje do przesadnej
    dokladnosci, jak np. sam sobie ukladalem plytki. Byly idealnie rowno. Tylko,
    ze po jakims czasi zakladalem ponownie plytki na podlodze, nie mialem czasu
    sie bawic
    i zrobilem to przyzwoicie a nie "idealnie" i najlepsze jest to ze przy
    normalnym uzytkowaniu
    nie widac roznicy. Jak sie polozysz z lampka na posadzce, to jest widoczne
    przy ktorej sie napracowalem
    wiecej - ale moi goscie pomimo mojego usilnego zachecania za chol...e nie
    chca sie klasc na
    podlodze ;-). A przy poprzednich posadzkach napracowalem sie chyba z 3 razy
    wiecej niz
    przy tej ostatniej.
    Warto wlozyc np sporo pracy ukladajac plytki na scianie, szczegolnie na
    wysokosci wzroku
    pomiedzy 1,3 - 1,9 - co oczywiscie nie znaczy ze reszta ma byc na od...al.

    Tak mnie naszlo jak czytam o czarach, wylewaniu wody, kladzeniu sie na
    posadzke itd
    :-)

    Pzdr
    Darek