  • Data: 2009-03-14 11:21:16
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof" <p...@b...pl> wrote in message
    news:gpfs4o$rcn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Gasper
    > Z nieba mi spadłeś z tymi namiarami ;-)
    > Buduję na Szczepankowie i własnie niedlugo będę robil posadzki,
    > a nie mam jeszcze ekipy :-))
    >
    > Jak wypadają cenowo, jesli możesz zdradzić ?

    Posłuchaj mnie. Nie przepłacaj za super ekipę, bo ta posadzka i tak sama
    usiądzie. Będziesz mial jakieś narożniki wyżej i gdzieniegdzie górki. Znajdź
    kogoś kto ci zagwarantuje minimum solidności za niższą cenę i na to wylej
    samopoziomy. Ale nie lej ich od razu. Odczekaj ze 3 miesiące, ustawiaj na
    tej posadzce jakieś materiały budowlane, obciążaj ją i dopiero oczyść,
    zagruntuj i wylej wylewki samopoziomujące.
    Pamietaj przy gruntowaniu, że gruntujesz raz i sprawdzasz czy upuszczona
    kropla wody wsiaka. Jak wsiąka to gruntujesz ponownie i znowu czekasz do
    dnia nastepnego żeby zrobić próbę z kroplą wody.
    Co moge podpowiedziec. Bezwzglednie bądź przy rozrabianiu wylewek. Weż
    butelkę 6L wody (taka od mineralki), wylewkę Mapei i do wody niech wsypią i
    zamieszają po czym niech wezma drugie wiadro i zrobia to samo. Tamto wiadro
    ma odczekać 3-5 minut po czym ma byc ponownie wymieszane wiertarką i
    natychmiast użyte.
    Pamiętaj o ilości wody żeby ci nie dolewali wody na oko do każdego wiadra.
    Bądź przy tym.

    Jeżeli zaoszczędzisz na posadzkach i dołożych troszkę do wylewek to
    zaoszczędzisz sobie później roboty, nerwów i dodatkowej kasy dla kafelkarza,
    który ci powie, że musi wyrównac i chce 10zł wiecej od metra i dodatkowe
    dwie palety kleju.
    Przemyśl to co napisałem.